Les “Barriguitas” d’ahir i les d’avui

Si hi ha una nina que recordo amb especial afecte és la Barriguitas de Famosa.

barriguitas de antesQuan era petita el meu pare viatjava sovint, i no sempre, però de tant en tant em portava una “Barriguitas”. Per mi no era només una nina o un regal, era un regal del meu pare! I això crec que era el que les feia tan i tan especials. Pensar que el meu pare havia invertit part del seu temps, ell sol, escollint alguna cosa per mi, era realment màgic. Em feia sentir com si s’apropés a mi, com si baixés del seu altar de pare per formar part del meu món. Resumint… per a mi era d’allò més significatiu!

Jo sóc d’aquesta generació dels 70 i escaig, quan les “Barriguitas” eren encara nenes amb panxa i galtes de pa. Així que quan va néixer la meva filla, i em vaig adonar d’en què s’havien convertit, gairebé em va donar un patatús. No només han crescut i perdut la seva panxeta, si no que, a més, han descobert el maquillatge! I tenen fills, i negocis propis. Aixxx… que ràpid passa el temps i les modes.

barriguitas de ahoraPer a les que sou unes nostàlgiques i seguiu, com jo, enamorades d’aquelles cucades, us portem una cosa que us encantarà. El museu virtual de “Las Barriguitas”.

Fes clic sobre la imatge per accedir-hi:

museo barriguitas

Quina era vostra preferida? La meva era la petonets, és clar, perquè me la va regalar el meu pare i feia una oloreta tant bona.

barriguita besitos

La “Barriguita” Fada va ser un dels grans “hits” de la meva col·lecció.
barriguita hada

I la meva primera “Barriguitas”. Com és possible que recordi millor el seu vestit que no pas la seva carona?
mi primera barriguita

I la que millor he conservat.
barriguita mejor conservadaJo ho tinc clar, les d’abans eren millors. I vosaltres?

compartir verd

Expressa't!

